Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.02.2011 23:33 - Човекът от огледалото
Автор: patzo Категория: Други   
Прочетен: 419 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 19.02.2011 01:45


Събудих се. Станах. Отидох до банята и се огледах в огледалото. Човекът, който ме погледна от него, беше страшен. "Това аз ли съм?"-Попитах се.  Умореното лице, торбичките под очите, но най-странното беше, че не това ме плашеше. Замислих се и се сетих, че аз винаги съм имал торбички под очите, а и сега бях станал, което обясняваше измореният ми вид. Нещо все пак не беше на място. Човекът от огледалото приличаше досущ на мен, но самото му излъчване беше различно. Усмивката му криеше отчаяние и безполезност. Погледът му беше безжизнен и блуждаещ. Той самия приличаше на моята шушулка или съществото, което съм бил преди да еволюирам. Въпросът, който ме тормозеше,  беше: "Къде съм аз?" Аз се гледах в огледалото и не можех да се открия." Нима сивото ми ежедневие ме беше превърнало в това?"- се питах. Аз продължавах да си гледам отражението с четката за зъби в ръка, в опит да свърша това, за което бях отишъл, но уви това изглеждаше невъзможно. Колкото повече време се взирах в себе си, толкова повече усещах, как празнотата ме изпълва. Аз отивах там, където никой човек не беше стъпвал. Аз отивах в "нищото", а когато стигнеш в  "нищото" се превръщаш в беземоционалното същество, което е готово да преживее всичко, да извърши всичко. То е робът на обществото. Готов да се подчини на всичко и да изпълни заповедите. То е това, което спасява вътрешността ни и запазва цялостта на съзнанието ни. То е цената, която трябва да платим, за нашето невежество. То е човекът от огледалото, който ви гледа с укор и ви кара да се чувствате некомфортно, но той е част от вас и трябва да се научите да живеете с него.



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patzo
Категория: Други
Прочетен: 17098
Постинги: 18
Коментари: 0
Гласове: 8
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031