Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.03.2014 17:55 - Нещата от живота
Автор: patzo Категория: Други   
Прочетен: 238 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 16.03.2014 17:55


 Денят е хубав, времето е слънчево. Бъдещето е бляскаво, а настоящето е неповторимо. Всичко изглежда идилично. Във време, в което всичко изглежда толкова приказно, лошо ли е, да се притеснявам, че нещо лошо ще се случи? Все пак желаем най-доброто но се трябва да сме подготвени за най-лошото. Някои ще ме нарекът песимист. Други просто ще кажат, че съм човек, който не умее да бъде щастлив. Може и да е така, може да са прави. Животът ме е научил да съм такъв. Нима е грешно да се държа, както съм научен и то не от кого другимо, а от самият жетейски опит? Не ме разбирайте погрешно, аз ще се насладя на ситуацията до последно. Въпросът е, че част от мен не може да се отпусне. Всякаш не може да повярва в действителността. Тя е критикът и на най-невероятните преживявания. Но не бъркайте, аз не търся състрадание, може би търся разбиране. Не е ли това, което всички търсим? Разбиране? На някои от вас може тази ситуация може да им е до болка позната, а на други неименуемо чужда. Животът е странно нещо. Живеем на една земя в едно време, но всеки преживява нещата по свой уникален начин. Дори и в еднаква ситуация сме безсилни, в опита си да разберем напълно човекът до нас. Животът няма само един път осветен от светлина и водещ към щастие. Има повече правилни пътища, от колкото има хора по земята. Някои казват, че сме тук за да страдаме. Други казват, че сме тук за да обичаме и да бъдем обичани. Трети казват, че сме тук за да творим и да оставим по-добро бъдеще на нашите деца. Аз лично мисля, че нещата са много прости. Според мен единствената цел на живота е да живеем. Да живеем по начин, който ни кара да бъдем щастливи и горди от себе си. Каква ще е нашата цел, мисля, че е решение, което всеки трябва сам да вземе. Въпреки това мисля, че част от нашата цел е идентична за всички. Всеки се бори за да промени обстоятелствата, в които живее, към по-добри.
Можем да се опитаме да променим материалното, което ни заобикаля. От друга страна може да се опитаме да променим душевното, което е въре в нас. Всеки взима това решение в даден момент от живота си. Никой не би трябвало, да съди другите, за това им решение. Всички знаем, обаче че това съвсем не е така. 
Може би най-важното нещо, което трябва да запомним, когато хората се опитват да ни съборят, е че те не обиждат нас. Когато хората злословят, те са най-уязвими. Те показват своите лични недостатъци и се опитват да ги прехвърлят на нас самите. Затова не трябва да таим злоба към тях, защото действията им са достойни единствено за съжаление. Моля да простите, малкото ми отклонение. В крайна сметка мога да си го позволя, защото ,както казах, моментът е прекрасен. :) 

 



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patzo
Категория: Други
Прочетен: 17194
Постинги: 18
Коментари: 0
Гласове: 8
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930